Інформатика

Головна | Реєстрація | Вхід
П`ятниця, 03.05.2024, 23:21
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Головна » Статті » Мої статті

Інформаційно-комунікаційна компетентність вчителя інформатики

Учитель повинен свідомо йти в ногу із сучасністю,

пройматися і надихатися силами, що пробудилися в ній.

 А.Дістервег

Сьогодні  суспільство  перебуває  на  етапі  формування  глобального  суспільства знань.  На  перший  план  виступає  людський  фактор,  адже  саме  люди  є одночасно володарями,  творцями  та  споживачами  знань,  а  інформатизація  усіх  сфер  людської діяльності  є  ключовим  чинником  структурних  суспільних  змін.  Для  успішного розв’язання соціально-економічних завдань потрібно забезпечити високу якість освіти на  всіх  без  винятку  рівнях.  Завдання  сучасного  вчителя –  не  лише  дати  знання відповідно  до  навчальної  програми,  але  сформувати  в  учнях життєво  важливі  навики роботи  з  інформацією:  пошуку,  збирання  та  опрацювання  необхідних  даних  і відомостей, вміння ефективно взаємодіяти, зберігати та презентувати результати своєї роботи.  Зростаюча  потреба  в  інформаційній,  технологічній  та  візуальній  грамотності випускників шкіл, розуміння того, що учні змінилися, а освітні практики – ні, вимагає наявності  значної  кількості  педагогів,  які  володіють  практичними  навичками використання  інформаційно-комунікаційних  технологій,  визначених  міжнародними освітніми спільнотами та організаціями. [5] 

Високий  рівень  інформаційно-комунікаційної   компетентності (ІК-компетентності)  вчителя  інформатики  стає  запорукою  ефективного  використання інформаційно-комунікаційних  технологій  в  закладі,  є  одним  з  найважливіших показників  успішності  його  діяльності  і  одночасно   необхідною  передумовою  для подальшого підвищення рівня його професійної компетентності.

Інформаційні і телекомунікаційні технології відкривають нові можливості для вчителів та учнів. Комп’ютер, інформаційна техніка і технологія виступають не просто як підсилювачі інтелекту – вони відкривають нові вимірювання свідомості. А комунікаційні засоби зв’язують ці вимірювання в єдине ціле, створюючи впорядковану систему нових знань

Розповсюдження  цифрових  технологій  сприяє  перетворенню  навчання  на неперервний,  індивідуально-орієнтовний,  гнучкий  та  динамічний  процес.  ЮНЕСКО приділяє  особливу  увагу  розвитку  високотехнологічних  освітніх  компетенцій  та навичок  XXI  століття  засобами  використання  сучасних  інформаційних  та комунікаційних технологій.  

Детальніше



Джерело: https://drive.google.com/file/d/0BwERWIzmW-Iec1paSkktcEVPa2M/view?usp=sharing
Категорія: Мої статті | Додав: kirilmat (18.01.2016) | Автор: https://drive.google.com/file/d/0Bw
Переглядів: 384 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2024 |