Учитель повинен свідомо йти в ногу із сучасністю,
пройматися і надихатися силами, що пробудилися в ній.
А.Дістервег
Сьогодні суспільство перебуває на етапі формування глобального суспільства знань. На перший план виступає людський фактор, адже саме люди є одночасно володарями, творцями та споживачами знань, а інформатизація усіх сфер людської діяльності є ключовим чинником структурних суспільних змін. Для успішного розв’язання соціально-економічних завдань потрібно забезпечити високу якість освіти на всіх без винятку рівнях. Завдання сучасного вчителя – не лише дати знання відповідно до навчальної програми, але сформувати в учнях життєво важливі навики роботи з інформацією: пошуку, збирання та опрацювання необхідних даних і відомостей, вміння ефективно взаємодіяти, зберігати та презентувати результати своєї роботи. Зростаюча потреба в інформаційній, технологічній та візуальній грамотності випускників шкіл, розуміння того, що учні змінилися, а освітні практики – ні, вимагає наявності значної кількості педагогів, які володіють практичними навичками використання інформаційно-комунікаційних технологій, визначених міжнародними освітніми спільнотами та організаціями. [5]
Високий рівень інформаційно-комунікаційної компетентності (ІК-компетентності) вчителя інформатики стає запорукою ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій в закладі, є одним з найважливіших показників успішності його діяльності і одночасно необхідною передумовою для подальшого підвищення рівня його професійної компетентності.
Інформаційні і телекомунікаційні технології відкривають нові можливості для вчителів та учнів. Комп’ютер, інформаційна техніка і технологія виступають не просто як підсилювачі інтелекту – вони відкривають нові вимірювання свідомості. А комунікаційні засоби зв’язують ці вимірювання в єдине ціле, створюючи впорядковану систему нових знань
Розповсюдження цифрових технологій сприяє перетворенню навчання на неперервний, індивідуально-орієнтовний, гнучкий та динамічний процес. ЮНЕСКО приділяє особливу увагу розвитку високотехнологічних освітніх компетенцій та навичок XXI століття засобами використання сучасних інформаційних та комунікаційних технологій.
Детальніше
Джерело: https://drive.google.com/file/d/0BwERWIzmW-Iec1paSkktcEVPa2M/view?usp=sharing |